O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Tur

Drugi co do liczebności pchacz rzeczny
99 postów | Ostatnia aktywność na 13.01.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-66"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/11/78 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-66 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 19: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-65"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/10/77 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-65 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-65 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 31.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-64"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/9/76 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-64 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 31.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-63"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/8/75 WYMIARY: długość: 20,77 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-63 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-63 - Odratrans S.A., Wrocław. 2002: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 31.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-62"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/7/74 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; maksymalna: 3,95 m; zanurzenie:1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-62 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 31.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-61"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/6/73 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 5,81 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; maksymalna: 3,92 m; zanurzenie: 1,15 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-61 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-61 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=green][b] "TUR-O-60"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/5/72 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,86 m;maksymalna: 4,50 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-60 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-60 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_Tur_60_wchodzi_na_wroclawskie_Osobowice.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-59"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/4/71 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 4,00 m; maksymaln: 4,70 m; azanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-59 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-59 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur_O_59_06102007KK7.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-58"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/3/70 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,84 m; maksymalna: 4,71 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-58 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-58 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-57"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/2/69 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,94 m; maksymalna: 4,70 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-57 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-57 - Odratrans S.A., Wrocław. 2000: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-56"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/1/68 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minim.: 3,98 m; maksymalna: 4,63 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b] 1969: TUR-O-56 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-56 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 29.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-55"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/67 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość minimalna: 3,63 m; wysokość maksymalna: 3,85 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-55 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-55 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 25.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-54"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/66 WYMIARY: długość: 20,70 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-54 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-54 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 25.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-53"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/65 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-53 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1981: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-53 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-52"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/64 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-219 [I.Ż.Śr., Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-52 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-52 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-51"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/63 WYMIARY: długość: 20,71 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-163 [I.Ż.Śr., Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-51 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-51 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b][color=purple]"TUR-S-04"[/color][/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/62 WYMIARY: długość: 20,69 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,99 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-S-04 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1977: TUR-O-23 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-23 - Odratrans S.A., Wrocław. 2006: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-S-03"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/61 WYMIARY: długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,99 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-S-03 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1977: TUR-O-11 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-11 - Odratrans S.A., Wrocław. 2006: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b] "TUR-O-50"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/60 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-162 [I.Ż.Śr., Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-50 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-50 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-49"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/59 WYMIARY: długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-161 [I.Ż.Śr., Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-49 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-49 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur_O_49_14072007KK6.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies