O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Tur

Drugi co do liczebności pchacz rzeczny
99 postów | Ostatnia aktywność na 06.04.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 06.04.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]1. TUR-B-03 [/b] patrz [color=red]TUR-1[/color] [b]2. TUR-O-02 [/b] [color=red]TUR-2[/color] [b]3. TUR-O-03 [/b] [color=red] TUR-3[/color] [b]4. TUR-O-04 [/b] [color=red]TUR-4[/color] [b]5. TUR-B-06 [/b] [color=red] TUR-O-10[/color] [b]6. TUR-B-07 [/b] [color=red] TUR-O-11[/color] [b]7. TUR-W-01 [/b] [color=red] TUR-O-13[/color] [b]8. TUR-B-09 ex TUR-G-01 [/b] [color=red]TUR-O-26[/color] [b]9. MACIEK ex NAUTILIUS ex TUR-B-10 ex TUR-G-02 [/b] patrz [color=red]TUR-O-31[/color] [b]10. TUR-O-01[/b] [color=red] TUR-S-01[/color] [b]11. DOMTRANS-1 ex MARAND-1[/b] [color=red] patrz CS-PLO-TR-6[/color] [b]12. TUR-B-08 [/b] [color=red]TUR-O-23[/color] [b]13. WAWEL [/b] [color=red] TUR-O-27[/color] [b]14. TUR-B-05 [/b] [color=red] TUR-O-31[/color] [b]15. TUR-B-11 ex TUR-G-03[/b] [color=red]TUR-O-33[/color] [b]16. TRANSBODE-1 ex TUR-X-01[/b] [color=red] patrz TUR-O-34[/color] [b]17. TUR-B-04 [/b] [color=red] TUR-O-35[/color] [b]18. TRANSBODE-2 ex TUR-X-02 [/b] [color=red]patrz TUR-O-37[/color] [b]19. TUR-O-10 [/b] [color=red] TUR-S-02[/color] [b]20. ANDY [/b] [color=red] TUR-O-40[/color] [b]21. TRANSBODE-10 [/b] [color=red] TUR-O-44[/color] [b]22. MARAND-2 [/b] [color=red] TUR-O-46[/color] [b]23. TUR-O-11 [/b] [color=red] TUR-S-03[/color] [b]24. TUR-O-23 [/b] [color=red] TUR-S-04[/color] [b]25. TUR-O31 [/b] [color=red] TUR-S-07[/color]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 21.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
To już wszystkie pchacze typu "TUR". Opisałem je w kolejności numerów budowy. Jak widać wiele z ich losów nie ma zakończenia mimo że było to tak niedawno - myślę że jest to do ustalenia. Będę wdzięczny za każdą pomoc, każdą informację, ciekawostkę, no i nazwiska ludzi bo mimo że statki mają duszę [ja w to wierzę ] to jednak bez załóg były by tylko martwym przedmiotem. W najbliższym czasie wykonam listę z nazwami tych pchaczy aby łatwiej je było odszukać w postach np. TUR-O-31 patrz TUR-S-07. Liczę na państwa pomoc.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 21.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-83"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/28/96 WYMIARY: długość: 20,85 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,72 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: TUR-O-83 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 20.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-82"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/27/95 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,74 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: TUR-O-82 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 20.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"TUR-O-81"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/26/94 WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,02 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: TUR-O-81 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-81 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 20.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-77"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/25/93 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: TUR-O-77 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-77 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-78"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/24/92 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-78 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-78 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P1080049_copy.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-80"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/23/91 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-80 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-80 - Odratrans S.A., Wrocław. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-79"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/22/90 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-79 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-79 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_86993%5B1%5D.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-S-07"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/21/89 WYMIARY: długość: 20,82 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-S-07 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1977: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze,Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-31 - Odratrans S.A., Wrocław. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=black][b]"TUR-O-76"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/20/88 WYMIARY: długość: 20,71 m; szerokość: 5,84 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku maksymalna: 4,80 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-76 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-76 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_017Tur_O_76BudowakanUlgi.jpg[/img] .
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 18.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=green][b]"TUR-O-75"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/19/87 WYMIARY: długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-75 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-75 - Odratrans S.A., Wrocław. 2005: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 18.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=brown][b]"TUR-O-74"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/86 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-74 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1981: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-74 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P1080132_copy.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 18.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-73"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/85 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-73 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-73 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 18.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"TUR-O-72"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/17/84 WYMIARY: długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-72 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1979: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-72 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 18.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-71"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/16/83 WYMIARY: długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-71 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-71 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-70"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/15/82 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-70 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1980: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-70 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-69"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/14/81 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: TUR-O-69 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-69 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-68"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/13/80 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-68 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 13.01.2008, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-67"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/12/79 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: TUR-O-67 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-67 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Maj2007_582.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies