O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Bizon

Najliczniej reprezentowany pchacz rzeczny
207 postów | Ostatnia aktywność na 05.10.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=red][b]"BIZON-O-154"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/506P WYMIARY: długość: 21,12 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-O-154 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-154 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=brown][b]"BIZON-O-153"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/505P WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-O-153 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-153 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=green][b]"BIZON-O-157"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/504P WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-O-157 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-157 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=olive][b]"BIZON-B-23"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/503P WYMIARY: długość: 21,11 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-23 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-23 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=blue][b]"BIZON-B-21"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/502P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-21 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-21 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - zakupiony przez Retrans Cargo Sp. z o.o., Szczecin.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-B-20"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/501P WYMIARY: długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-20 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-20 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - złomowany w Szczecinie.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-B-18"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/500P WYMIARY: długość: 20,52 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-18 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-18 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - złomowany w Ujściu.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=black][b]"MAMUT"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/499P WYMIARY: długość: 21,13 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: SZ-01-026 [UŻŚr., Szczecin] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Sandomierz. 1982: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr-1, Toruń. Port mac. Bydgoszcz. 1990: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin. 2000.V: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3" Sp. z o.o., Szczecin. 2005: - jeszcze w eksploatacji. 2006: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 02.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=brown][b]"BIZON-O-156"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/498P WYMIARY: długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-O-156 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-156 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 02.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=red][b]"BIZON-O-155"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/497P WYMIARY: długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,98 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-O-155 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-155 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 02.10.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=maroon][b]"BIZON-I"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/496P WYMIARY: długość: 21,12 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-W-03 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa, Baza w Płocku. 1982: BIZON-I - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr 1 w Toruniu. 1990; BIZON-I - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin. 1991: GEPARD - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=navy][b]"BIZON-B-06"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/60T WYMIARY: długość: 20,92 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-B-06 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-06 - Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=purple][b] "BIZON-B-05"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/59T WYMIARY: długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-218 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-B-05 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-05 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200.: - złomowany w Ujściu.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=black][b]"BIZON-O-118"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/58T WYMIARY: długość: 20,91 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978; BIZON-O-118 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-118 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[b]"BIZON-O-117"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/57T WYMIARY: długość: 20,98 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978; BIZON-O-117 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-117 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=purple][b]"BIZON-O-116"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/56T WYMIARY: długość: 20,28 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. [u]NUMERY REJESTRACYJNE: [/u] PRZEBIEG SŁUŻBY 1978; BIZON-O-116 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-116 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=navy][b]"BIZON-O-115"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/55T WYMIARY: długość: 20,91 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978; BIZON-O-115 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-115 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 30.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=blue][b]"BIZON-O-114"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/54T WYMIARY: długość: 20,92 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977; BIZON-O-114 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-114 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 29.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=olive][b]"BIZON-W-02"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/495P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] Gd-I-249 [I.Ż.Śr. Gdańsk] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-W-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Baza w Płocku. 1988. BIZON-G-01 - Hydrotechniczna Spółdzielnia Pracy im. L. Waryńskiego "Spelwar", Gdańsk. 1996: TRANSBODE-5 - Transbode S.C., Wrocław. 2004: TRANSBODE-5 - Transbode Spółka Jawna, Wrocław. 2006: TRANSBODE-5 - Transbode Spółka Jawna. Z. Bogumił, Z. Geniusz, Szczecin. port mac. Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 29.09.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=green][b]"BIZON-W-01"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/494P WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V 1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-W-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Baza w Płocku. 1992: BIZON-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław. 2004: FABICO-4 - Zbigniew Fabiańczyk "Fabico", Szczecin. 2008: w eksplatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Kalkulator Jednostek miarprzez Zbigniew 2 postów
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies