O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Bizon

Najliczniej reprezentowany pchacz rzeczny
207 postów | Ostatnia aktywność na 12.10.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 12.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=navy][b]"BIZON-B-19"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/80T WYMIARY: długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-19 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-19 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 12.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[b]"BIZON-O-152"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/79T WYMIARY: długość: 21,13 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-O-152 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-152 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 12.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=purple][b]"BIZON-O-151"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/78T WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-O-151 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-151 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 12.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[b]"BIZON-B-17"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/77T WYMIARY: długość: 20,24 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-17 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-17 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - złomowany w Czarnkowie.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 07.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=blue][b]"BIZON-B-16"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/76T WYMIARY: długość: 20,24 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1980: BIZON-B-16 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-16 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - przekazany do Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 07.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=olive][b]"BIZON-B-15"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/75T WYMIARY: długość: 20,15 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-238 PRZEBIEG SŁUŻBY 1980: BIZON-B-15 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-15 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - złomowany w Ujściu.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 07.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=green][b]"BIZON-B-14"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/74T WYMIARY: długość: 20,14 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-B-14 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-14 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji. .
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 07.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=brown][b]"BIZON-B-13"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/73T WYMIARY: długość: 21,00 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-B-13 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-13 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 07.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=red][b]"BIZON-O-150"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/72T WYMIARY: długość: 21,10 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979; BIZON-O-150 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-150 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=purple][b]"BIZON-O-149"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/71T WYMIARY: długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979; BIZON-O-149 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-149 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=blue][b]"BIZON-O-148"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/70T WYMIARY: długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 39 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979; BIZON-O-148 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-148 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=blue][b]"BIZON-O-147"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/69T WYMIARY: długość: 21,19 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-426; WR-01-076 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978; BIZON-O-147 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-147 - Odratrans S.A., Wrocław. 2006: - 14 marca wyrejestrowany przez armatora z rejestru Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=olive][b]"BIZON-B-12"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/68T WYMIARY: długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1979: BIZON-B-12 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-12 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - bez klasy PRS-u stoi w Szczecinie.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=green][b]"BIZON-B-11"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/67T WYMIARY: długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978: BIZON-B-11 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-11 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - złomowany w Ujściu.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=brown][b]"BIZON-O-146"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/66T WYMIARY: długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 057H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min. 1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978; BIZON-O-146 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-146 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=red][b]"BIZON-B-10"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/65T WYMIARY: długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,00 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978: BIZON-B-10 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-10 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=maroon][b]"BIZON-O-145"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/64T WYMIARY: długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-…. →Sz-I-281 → SZ-01-047 [u][u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u][/u] 1978; BIZON-O-145 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław . 1992: BIZON-O-145 - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: TRANSBODE - 4 - Transbode S.C., Wrocław. 2002: TRANSBODE - 4 - AGT Przedsiębiorstwo Żeglugowe Sp. z o.o., Szczecin. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=brown][b]"BIZON-B-09"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/63T WYMIARY: długość: 21,17 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-222; BG-01-005. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978: BIZON-B-09 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-09 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200. : - złomowany w Ujściu
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=red][b]"BIZON-B-08"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/62T WYMIARY: długość: 21,47 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-221 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1978: BIZON-B-08 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-08 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 200.: - złomowany w Ujściu.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2008, 15 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=maroon][b]"BIZON-B-07"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/61T WYMIARY: długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-220; Bg-I-355; BG-o1-029; SZ-01-115. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-B-07 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-07 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2004: AQUA -01 - Aqua Ship, Szczecin. Port mac. Bydgoszcz. 2008: RETRANS CARGO-2 - Retrans Cargo Sp. z o.o, Szczecin.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies