O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Bizon

Najliczniej reprezentowany pchacz rzeczny
207 postów | Ostatnia aktywność na 04.09.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 04.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=olive][b]"BIZON-O-44"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/436P/32 WYMIARY: długość: 20,84 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,09 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-214 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 04.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=blue][b]"BIZON-O-43"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/435P/32 WYMIARY: długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,08 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-213 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-43 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-43 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 04.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-O-42"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/434P/31 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-212 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-42 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 04.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-O-35"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/433P/30 WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-203 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-35 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany. [b][u]Uzupełnienie:[/u][/b] Bizon - O - 35 został sprzedany w 1995 do Belgii gdzie przeszedł metamorfozę. Jego dalsze losy - http://www.debinnenvaart.nl/schip_detail/8009/ Wyglądał po drodze tak: [img]http://www.schiffbilder.de/bilder/ein-ex-polnisches-schubschiff-bizon-jetzt-3545.jpg[/img] [b][center]pod bandera belgijską jako "Palestel 26" (rok 2006)[/center][/b] [img]http://www4.picturepush.com/photo/a/8608197/img/8608197.jpg[/img] [b][center]pod banderą holenderską jako "Timmy" (rok 2008) [/center][/b]
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 04.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=black][b]"BIZON-O-34"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/432P/29 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-202 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-O-41"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/431P/28 WYMIARY: długość: 21,08 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,08 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-209 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-41 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-O-33"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/430P/27 WYMIARY: długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-208 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-33 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-33 - Odratrans S.A., Wrocław. 2000: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=black][b]"BIZON-O-40"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/429P/26 WYMIARY: długość: 21,11 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,48 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-208 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-40 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-40 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=black][b]"BIZON-O-39"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/428P/25 WYMIARY: długość: 21,10 m; szerokość: 8,08 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,45 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-207 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-39 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-O-32"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/427P/24 WYMIARY: długość: 21,04 m; szerokość: 8,15 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,45 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-200 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-32 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-O-31"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/426P/23 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,02 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-199 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-31 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=blue][b]"BIZON-O-38"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/425P/22 WYMIARY: długość: 21,08 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,11 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 0,6 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-198 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-38 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-38 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=olive][b]"BIZON-O-30"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/424P/20 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,11 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-198 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-30 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-30 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=green][b]"BIZON-O-29"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/423P/20 WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-197 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-29 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=brown][b]"BIZON-O-37"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/422P/19 WYMIARY: długość: 20,90 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,45 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-205 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=brown][b]"BIZON-O-36"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/421P/18 WYMIARY: długość: 21,04 m; szerokość: 8,15 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,45 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-204 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-36 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-36 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykaywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=red][b]"BIZON-O-28"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/420P/18 WYMIARY: długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,11 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-196 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-28 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 22.03.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=maroon][b]"BIZON-O-27"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/419P/17 WYMIARY: długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,12 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-195 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] PRZEBIEG SŁUŻBY 1971: BIZON-O-27 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-27 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 03.02.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=brown][b]"BIZON-O-26"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/418P/16 WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,01 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-194 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: BIZON-O-26 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 03.02.2008, 17 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=green][b]"BIZON-O-25"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B229/417P/15 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,01 m; zanurzenie: 1,11 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW] 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-193 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1971: BIZON-O-25 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies