O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Bizon

Najliczniej reprezentowany pchacz rzeczny
207 postów | Ostatnia aktywność na 16.09.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=green][b]"BIZON-O-61"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1973; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/16T WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1974: BIZON-O-61 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-61 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[b]"BIZON-O-60"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1973; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/15T WYMIARY: długość: 20,98 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,47 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1974: BIZON-O-60 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=brown][b]"BIZON-O-59"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1973; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/14T WYMIARY: długość: 20,95 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1973: BIZON-O-59 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-59 - Odratrans S.A., Wrocław. 2000: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=red][b]"BIZON-O-58"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1973; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/13T WYMIARY: długość: 20,96 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1973: BIZON-O-58 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[color=maroon][b]"BIZON-O-57"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1972; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/12T WYMIARY: długość: 20,90 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,15 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 27 kVA; 1 prądnica 10 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1972: BIZON-O-57 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-57 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 16.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
[b]"BIZON-O-56"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1972; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie. NR. BUDOWY: B372/11T WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,15 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min. 1 prądnica 27 kVA; 1 prądnica 10 kVA prąd 400 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1972: BIZON-O-56 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-56 - Odratrans S.A., Wrocław. 2000: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON III T
Tu będą opisane pchacze typu "BIZON III", które wybudowała Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=green][b]"BIZON-O-119"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/469P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. [u]PRZBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-119 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-119 - Odratrans S.A., Wocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=olive][b]"BIZON-B-02"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/468P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-207 [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-B-02 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-02 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=blue][b]"BIZON-B-01"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/467P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 7,2 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz]; GD-01-081 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-B-01 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: BIZON-B-01 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 199. : NAWATRANS-01 - Nawatrans S.A., Bydgoszcz. 1999: BIZON-B-01 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2002: - do roku 2005 w Stoczni w Czarnkowie postój. 2009: BIZON-E-01 - Energa, Elbląg.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-O-96"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/466P WYMIARY: długość: 20,87 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-96 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-96 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[b]"BIZON-O-95"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/465P WYMIARY: długość: 20,88 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-95 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-95 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-O-94"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/464P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,04 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-94 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-94 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 14.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=black][b]"BIZON-O-93"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/463P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,19 m; wysokość burt: 2,04 m; wysokość statku: 4,92 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-368 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-93 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-93 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 13.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=navy][b]"BIZON-O-92"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/462P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-367 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-92 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-92 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 13.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=purple][b]"BIZON-O-91"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/461P WYMIARY: długość: 20,83 m; szerokość: 8,23 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 4,95 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-366 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1977: BIZON-O-91 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-91 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 13.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[b]"BIZON-O-90"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/460P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,18 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 4,95 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-365 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1976: BIZON-O-90 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-90 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 13.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[b]"BIZON-O-89"[/b] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/459P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,18 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 4,96 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-364 [I.Ż.Śr. Wrocław] WR-01-120 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1976: BIZON-O-89 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-89 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 07.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=maroon][b]"BIZON-O-88"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/458P WYMIARY: długość: 20,20 m; szerokość: 8,19 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-363 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1976: BIZON-O-88 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-88 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 07.09.2008, 16 lat temu
Odp: BIZON IIIP
[color=red][b]"BIZON-O-87"[/b][/color] TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1976; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NR. BUDOWY: B424/457P WYMIARY: długość: 20,23 m; szerokość: 8,18 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,18 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min. 1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V 1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V 2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-345 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1976: BIZON-O-87 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: BIZON-O-87 - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies