O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Bizon

Najliczniej reprezentowany pchacz rzeczny
207 postów | Ostatnia aktywność na 24.01.2009 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 24.01.2009, 13 lat temu
Odp: BIZON IIIP
"BIZON-O-164"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/512P
WYMIARY:
długość: 20,35 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-446 [I.Ż.Śr. Wrocław] WR-01-133 [UŻŚr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-164 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-164 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 24.01.2009, 13 lat temu
Odp: BIZON IIIP
"BIZON-O-163"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/511P
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-445 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-121{UŻŚr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-163 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-163 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 24.01.2009, 13 lat temu
Odp: BIZON IIIP
"BIZON-O-161"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/509P
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-161 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-161 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 24.01.2009, 13 lat temu
Odp: BIZON IIIP
"BIZON-O-160"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/508P
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-442 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-122 [UŻŚr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-160 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-160 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru UŻŚr., Wrocław.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 24.01.2009, 13 lat temu
Odp: BIZON IIIP
"BIZON-O-159"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/507P
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-159 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-159 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON IIIP
Valdemaras
Valdemaras 02.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
live'>"BIZON-A-01"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/98T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-A-01 - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2000: BIZON-A-01 - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2005: BIZON-A-01 - Gospodarstwo Pomocnicze przy RZGW, Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 02.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-O-169"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/97T
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-169 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-169 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 02.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-O-168"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/95T
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 28 kVA; 1 prądnica 7,2 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-168 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-168 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 02.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-O-167"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/94T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-167 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-167 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 02.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-O-166"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/93T
WYMIARY:
długość: 21,20 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-166 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-166 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 01.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
live'>"BIZON-O-165"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/92T
WYMIARY:
długość: 20,35 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1981: BIZON-O-165 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-165 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 01.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-30"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/91T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-30 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-30 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 01.11.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-O-158"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/90T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1981: BIZON-O-158 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-158 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-29"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/87T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-29 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-29 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-28"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/86T
WYMIARY:
długość: 20,30 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,25 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-28 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-28 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-27"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/85T
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-27 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-27 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200.: - złomowany.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-26"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/84T
WYMIARY:
długość: 21,09 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-26 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-26 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - nie wykazywany – prawdopodobnie zakupiony przez Akademię Morską w Szczecinie.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-25"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/83T
WYMIARY:
długość: 21,27 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-25 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-25 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 18.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
live'>"BIZON-B-24"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/82T
WYMIARY:
długość: 20,28 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- ….. → SZ-01-066
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1980: BIZON-B-24 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-24 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: RETRANS CARGO-1 - Retrans Cargo Sp. z o.o., Szczecin.
2008: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
Valdemaras
Valdemaras 12.10.2008, 13 lat temu
Odp: BIZON III T
"BIZON-B-22"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/81T
WYMIARY:
długość: 20,21 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-22 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-22 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - W eksploatacji.
Odpowiedział(a) w BIZON III T
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies