O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Praca w zawodzie w kraju

Podzielmy się naszymi wrażeniami i uwagami odnośnie mozliwości wykonywania zawodu
534 postów | Ostatnia aktywność na 28.08.2020 przez Maniek Maniek
Maniek Maniek
Maniek Maniek 28.08.2020, 4 lat temu
Odp: Pytania o pracę (porady, opinie)
(...Zatrudnię na stałe ,praca w kraju,relacja Bielinek-Szczecin,praca na Bizonie Telefon: 606 638 546 E-mail: solttrans@interia.eu Dodał: Marian...) Ktoś zna tego pracodawcę? Bardzo często się ogłasza, z ofertą pracy !
pingwin
pingwin 15.07.2018, 6 lat temu
Odp: Początki w zawodzie
Nie ma szkoły żeglugi dla pracujących. 85 % absolwentów technikum żeglugi śródlądowej kończy szkołę jako młodszy marynarz. 10 % z nich trafia do zawodu. Najprościej jest zatrudnić się jako bileter -pomagier na 4 sezony na mazurach. W wolnym czasie poczytac troche ksiazek, wykupic tygodniowy kurs na kapitana, zdac egzamin. Zakupic czapke i pagony . Zrobic zdjecie , wrzucic na Facebooka.
Odpowiedział(a) w Początki w zawodzie
Greg
Greg 10.07.2018, 6 lat temu
Odp: Początki w zawodzie
Proszę prześledzić wątek, do którego przeniosłem Pana post.
Odpowiedział(a) w Początki w zawodzie
B
bolgus 29.06.2018, 6 lat temu
Odp: Początki w zawodzie
Dzień dobry, Od kilku dni poszukuję w sieci informacji na temat, który opiszę poniżej, ale zanim zacznę kilka słów o mnie. Mam 30 lat, pracuję w korpo i powoli dochodzę do wniosku, że czas najwyższy zrobić coś ciekawego ze swoim życiem. Pochodzę ze śląska, więc siłą rzeczy zawody związane z wodą są mi obce. 3 lata temu po raz pierwszy(serio) miałem do czynienia z jednostkami wodnymi(najpierw statki wycieczkowe, później jachty na mazurach i na morzu śródziemnym). Od pierwszych minut na wodzie zakochałem się w tym świecie. Najpierw chciałem jak najwięcej żeglować, zrobić papiery na sternika jachtowego, pływać po morzach, ale ostatnio wpadł mi do głowy genialny pomysł, aby w myśl zasady "Jeśli będziesz robił to co lubisz, wtedy nigdy nie będziesz musiał pracować" związać się na stałe z żeglugą. Może dla kogoś brzmi to trywialnie, ale tak to wygląda z mojej perspektywy. Przechodząc do sedna, będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi czy jest to możliwe, aby osoba w moim wieku ze średnim wykształceniem, mogła przebranżowić się i zostać motorzystą/marynarzem/oficerem. W mojej głowie zrodził się taki plan, aby znaleźć policealną szkołę/studia(zaoczne) powalające zdobyć niezbędne wykształcenie, a następnie zacząć pływać w Polsce/Niemczech bo zawód to ciekawy, wydaje się być dobrze płatny, a co najważniejsze dający szerokie perspektywy na przyszłość. Wiem, brzmię trochę jak romantyk, ale tak na prawdę stąpam twardo po ziemi. Zdaję sobie sprawę, że to może być bardzo skomplikowana sprawa, wymagająca wiele silnej woli i samozaparcia, ale chyba jestem gotów spróbować. Może ktoś z Was Szanowni Koledzy wie, do jakiej szkoły można się udać aby móc jednocześnie pracować? Czytałem co nieco na ten temat, znalazłem kilka szkół w Gdyni i Szczecinie, ale nie do końca rozumiem ich ofertę. Wiem, że wymaga jest masa kursów, a w Niemczech to już w ogóle jest inna bajka z pozwoleniami. Czy papier ze szkoły jest w ogóle konieczny aby zacząć pracę?
Odpowiedział(a) w Początki w zawodzie
M
musti1971 04.06.2018, 6 lat temu
Odp: Początki w zawodzie
Witam Panowie.Mam trochę delikatna sprawę.Potrzebuje pomocy armatora przy uzyskaniu książeczki marynarza śródlądowego.Podczas ostatniej wizyty w urzędzie żeglugi śródlądowej w gdansku dowiedziałem się od Pani z obsługi ze jeśli chce ubiegać się o wydanie książeczki marynarza musze przedstawić dowód chęci zatrudnienia mnie przez armatora oraz przeszkolenie bhp.Niestety pomimo tego że w swojej karierze zawodowej prawie 11 lat spędziłem na morzu nic mi się nie liczy.(6 lat promy pasażerskie,dział hotelowy,5 lat kutry rybackie)Może ktoś potrafi pomoc?
Odpowiedział(a) w Początki w zawodzie
B
Black Hawk 07.04.2018, 6 lat temu
Odp: Firmy, które należy omijać szerokim łukiem
[szukam kapitana barka rzeczna Data: 06.04.2018 ID: 154 szukam kapitana do pracy na barce rzecznej 80m dł,trasy DE,NL,B z praktyką obsługa /radar,UKF/znajomość języka niem.preferowana działalność gosp. więcej informacji w kontakcie telefonicznym. Telefon: 503515614 E-mail: Roelofina@o2.pl Dodał: oliwia ] PONOWNIE JUŻ SZUKA FRAJERA. Po mnie ja byłem pierwszym frajerem któremu wiszą 2000 euro do dziś, sprawa w sądzie, byli widać następni i miejsca u złodziei nie zagrzali długo., czyli w niecałe 3 miesiące. Nie dajcie się potencjalni kapitanowie nabrać na tych oszustów i złodziei. Ta barka to przerdzewiały złom.... Ostrzegam.
B
Black Hawk 04.03.2018, 6 lat temu
Odp: Pracodawcy - mąciwody
Chcę ostrzec potencjalnych załogantów na Oliwię/eks Roeloffina. To przerdzewiały statek, a właściciele to dorobkiewicze i oszuści. Mi wiszą 2200 euro. Teraz zajął się nimi PIP, KAS, oraz idzie pozew o zapłatę do sądu. Tym razem widzę ich ogłoszenie pod innym adresem. Powiadomiłem o stanie technicznym barki UŻŚ Szczecin, Wrocław, PRS, ZSUK i policję w Duisburgu i Munster o wszystkim oraz Zoll .Pzdr!
Odpowiedział(a) w Pracodawcy - mąciwody
B
Black Hawk 21.02.2018, 6 lat temu
Odp: Firmy, które należy omijać szerokim łukiem
Chcę ostrzec potencjalnych załogantów na Oliwię/eks Roeloffina. To przerdzewiały statek, a właściciele to dorobkiewicze i oszuści. Mi wiszą 2200 euro. Teraz zajął się nimi PIP, KAS, oraz idzie pozew o zapłatę do sądu. Tym razem widzę ich ogłoszenie pod innym adresem. Powiadomiłem o stanie technicznym barki UŻŚ Szczecin, Wrocław, PRS, ZSUK i policję w Duisburgu i Munster o wszystkim. Pzdr!
A
andrzejkoziol11 02.02.2018, 6 lat temu
Odp: Praca i płaca
Jakie są teraz zarobki w zawodzie marynarza? Słyszałem że nie należą do najniższych i warto iść w tym kierunku.
Odpowiedział(a) w Praca i płaca
A
arek21 22.11.2017, 6 lat temu
Odp: Firmy, które należy omijać szerokim łukiem
Przestrzegam przed firmą PD&PL Słubice to nie kto inny jak tomaszewicz obiecuje wszystko aby tylko zjawić się na burcie,zaprasza do biura,rozmawia wszystko ok ale po zakończeniu zmiany oszukuje ,nie płaci wynegocjowanych zarobków,księgowa udaje głupią że ona nie wie na jakich warunkach jesteś przyjęty potem obiecuje wyrównanie ale nigdy go nie otrzymasz,płaci połowe w złotówkach ,połowę w euro zawsze zaniżając zarobki,chociarz umowa jest w euro,wymyślają jakies aneksy,potrącenia aby tylko nie zapłacić,po prostu żenada i złodziejstwo,pozdrawiam.
D
denis142 12.09.2017, 7 lat temu
Odp: Pytania o pracę (porady, opinie)
Witam wszystkich :). Nazywam Denis. Zawsze chciałem pływać w żegludze i być członkiem tej wspaniałej rodziny. Od małego byłem szkolony na ratownika. Po śmierci dziadka moim szkoleniem zajął się kapitan Karol Ankudowicz to on wrodził we mnie pasje do wody. W sierpniu wyrobiłem Żeglarską Książeczkę pracy. Więc moje pytanie brzmi czy ktoś mógł polecić pracodawcę u którego bym mógł się szkolić i zarobić jakieś sensowne pieniądze. Aktualnie jestem członkiem załogi jednostki ratowniczej nad jeziorem. Miło by było jak by ktoś pomógł się obeznać z tematem :) Pozdrawiam Denis :)
W
Wiecek 25.08.2017, 7 lat temu
Odp: Początki w zawodzie
Witam wszystkich.Jestem nowy na forum.Chcialbym rozpoczac przygode z zegluga srodladowa po 9 latach na morzu.Moze ktos podpowie gdzie najlepiej uderzy zeby nabrac troche praktyki?Mam stopien marynarza i decksmana na Renie.
Odpowiedział(a) w Początki w zawodzie
P
piotrek24 30.07.2017, 7 lat temu
Odp: POLSCY ARMATORZY - LISTA DŁUŻNIKÓW
Nie znam statku ale brak wody dzien mozna wytlumaczyc ale tygodniowy juz nie ja jestem za tym by omijac naszych rodowitych armatorów
pingwin
pingwin 14.07.2017, 7 lat temu
Odp: Powrót do zawodu
Przede wszystkim zdaj egzamin i odswiez swiadectwo zdrowia. Zadbaj tez o wpis marynarz-motorzysta (ludzie z pojeciem technicznym maja zdecydowanie wieksze szanse) . Nastepnie przetlumacz swiadectwo szkolne i strone ksiazeczki z wpisem kwalifikacji. W kazdym niemieckim urzedzie dostaniesz wpis matrose na Ren na stronie 5 polskiej ksiazki. Pierwsze zarobki na zachodniej barce to 1100 E w systemie 1/1. Jesli lubisz maszyne to po roku wyplywania mozesz pracowac jako mechanik na statkach pasazerskich. Zarobki w sezonie to 3100 E netto a w zimie ok 2200 w systemie 2/1. Powodzenia
Odpowiedział(a) w Powrót do zawodu
G
gosc34 11.07.2017, 7 lat temu
Odp: POLSCY ARMATORZY - LISTA DŁUŻNIKÓW
witam uwaga na statek ms Anna dzierżawiony od Ot Logistik bród smród i ubóstwo gość nie ma wogóle pieniędzy ,przez tydzień nie miałem wody pitnej reszty prosze się domyślec
A
arek21 07.07.2017, 7 lat temu
Odp: POLSCY ARMATORZY - LISTA DŁUŻNIKÓW
nie polecam pracy u tomaszewicza złodziej
G
gosc34 07.12.2016, 7 lat temu
Odp: Firmy, które należy omijać szerokim łukiem
witam kolegów i koleżanki chciałbym Państwa przestrzec przed firmą Finetrade Pana Jacka Zawodnego gośc jest zwykłym złodziejem i oszustem nie dajcie sie nabrać na jego 1500 euro które proponuje wyplata w tej firmie to loteria będzie albo nie będzie a jak będzie to z opóźnieniem 3 tygodniowym albo nie pełna zapomina zapłacić nawet za telefon statkowy reszty już nie będe pisał pozdro.
K
Kapitan65 06.12.2016, 7 lat temu
Odp: Firmy, które należy omijać szerokim łukiem
Witam Kolegów Łodziarzy Dziś chciałbym napisać o polskim armatorze, którego należy omijać szerokim łukiem. Armator nazywa się [b]Adam Robak[/b] i posiada barkę masową 67 metrów ze sprzęgłem, która nazywa się [b]NORDSTERN[/b]. Co jakiś czas poszukuję kapitanów na swoją barkę (także teraz w "zakładce giełda pracy" - z tym że pod innym adresem email). Generalnie barka w fatalnym stanie (ma 99 lat więc samo to mówi za siebie), warunki socjalne b. słabe, niesprawne instalacje itp. Jeżeli chodzi o samego armatora to z początku wydaje się ok (dużo obiecuje itp) ale generalnie jest nieuczciwy - [b]zalega z wypłatą wynagrodzeń[/b]. Ponadto nie ma zapewnionych ubrań i innych środków BHP. Ogólnie praca na tej jednostce to duże zagrożenie dla załogi dlatego szczególnie ODRADZAM!
garon
garon 31.08.2016, 8 lat temu
Odp: tankowce ze Świnoujścia do Szczecina
Ktos cos wie, a co Ciebie interesuje?
R
Rysiek 12.05.2016, 8 lat temu
Odp: tankowce ze Świnoujścia do Szczecina
Czy ktoś z kolegów lub koleżanek wie coś na temat tankowców przewożących paliwa z Świnoujścia do Szczecina?
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies