O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Holowniki motorowe

178 postów | Ostatnia aktywność na 31.10.2007 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 31.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
Dobrze by było abyś umieścił je w galerii: holowniki i barki holowane tam jest HR 150 gdyby były problemy z zamieszczeniem to podeślij mi je na mój mail znajdziesz go w profilach to zamieszczę. Dzięki za uzupełnienia Chyba z Piotrkiem w tym samym czasie wysłalismy posta.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
zamek
zamek 31.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
Sugerowałbym aby fotki dodać do galerii lub galerii floty. Potem Valdemaras doda je do konkretnego opisu na forum. Unikniemy wtedy rozstrzelania się tematu w różnych miejscach. Jeśli będzie problem z dodaniem to proszę wysłać mi je na e-mail: [mail]piotrzamiecki@wp.pl[/mail]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
P
philip 31.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
I długo stał w Puławach ponieważ w RZGW w Poznaniu brak było decyzji w jakiej formie go remontować. W 2006 przeszedł do Stoczni w Czarnkowie gdzie został wyremontowany. W tym momiencie trudno mi określić zakres ale chyba zresygnowano z usług DM-150. Posiadam zdjęcia. Znalazłem również zdjęcia datowane na listopad 2003 dwóch jednostek typu HR-150 wykonane na dolnej Odrze poniżej Kostrzynia. Myślę, że jedna z nich to SKRZETUSKI. Dodałbym jeszcze jedną jednostkę, którą widziałem na slipie w Dobrzeniu, muszę tylko odszukać jej nazwę, chyba, że któryś z kolegów ją widział - jesień 2005. Poproszę o info gdzie najlepiej te zdjęcia załączyć. Pozdrawiam Wojciech Popławski
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 25.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
Jeżeli chodzi o holownik "NORWID" to sprawa wyjaśniona złomowany w 1993 roku. Poprawkę naniesiono.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
A
Acorus 24.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
uzupełnionka [b]SZCZUPAK[/b] [WR-01-154], ex [Wr-I-725], ex [Wr-I-...], W dniu 28 stycznia 2004 r. wykreślony z rejestru Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu. Komornik Sądowy Rewiru V przy Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze podał do publicznej wiadomości, że w dniu 16.06.2005 r., na jeziorze Dzierżno Duże k. Gliwic odbędzie się druga licytacja ruchomości - holownika [i]Szczupak[/i]. Nowym nabywcą była firma J&D Sp. z Zielonej Góry. [b]NORWID[/b] Holownik został wycofany z eksploatacji przed 1998 r., gdyż nie było go wśród jednostek nabytych od likwidowanego PBW w Poznaniu przez spółkę POZ-BRUK z Soboty.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 24.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=red][b]"MOSTOWIEC"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 136 [b]NOŚNOŚĆ:[/b] 5 t [b]WYMIARY[/b]:. długość-18,86 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. [b]SILNIK GŁÓWNY[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r.; nr. seryjny 3499 ;moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby; [b]PRĘDKOŚĆ[/b]:16 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 3-4 osoby. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Wa-I-12 [I.Ż.Śr. Warszawa] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1965: MOSTOWIEC - Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych Nr 15 w Warszawie. 1978: MOSTOWIEC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. 1991: - wycofany co dalej ?. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_MOSTOWIECcop.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 24.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"NORWID"[/b] [b]TYP STATKU[/b]: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 135 [b]NOŚNOŚĆ[/b]: 6 t [b]WYMIARY[/b]:. długość-18,78 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,35/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. [b]SILNIK GŁÓWNY[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r. nr. seryjny 3516; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby;[b] PRĘDKOŚĆ[/b] 14 km/godz.;[b] ZAŁOGA[/b]: 4 osoby. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Bg-I-90. [I.Ż. Śr. Bydgoszcz] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1965: NORWID - Okręgowy Zarząd Wodny, Poznań 1973: NORWID - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Poznań 1993: - złomowany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 24.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=navy][b]"SZCZUPAK"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 134 [b]NOŚNOŚĆ[/b]: 6 t [b]WYMIARY[/b]: długość-19,18 m, szerokość- 3,80 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,53 m. [b]SILNIKI GŁÓWNE[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie moc:150 KM; rok produkcji 1965; numer fabryczny: 3517 [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby;[b] PRĘDKOŚĆ[/b]:15 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 4 osoby. [b]NUMER REJESTRACYJNY[/b]: Wa-I-1 [I.Ż.Śr. Warszawa]; Wr-I-725 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-154 [U.Ż.Śr. Wrocław] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b][/u]: 1965: SZCZUPAK - P.P. Żegluga Warszawska, Warszawa. 197.: SZCZUPAK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2", Wrocław. 2000: - wycofany. 2002: SZCZUPAK - Spedycja Transport Ciężarowy Pawełczak, Zielona Góra. Port mac. Nowa Sól. W dniu 28 stycznia 2004 r. wykreślony z rejestru Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu. Komornik Sądowy Rewiru V przy Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze podał do publicznej wiadomości, że w dniu 16.06.2005 r., na jeziorze Dzierżno Duże k. Gliwic odbędzie się druga licytacja ruchomości - holownika Szczupak. Nowym nabywcą była firma J&D Sp. z Zielonej Góry. -
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 14.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
otrzymałem maila od właściciela statku "Bajka" Pana kpt. Tadeusza Krześlaka ze Śremu w którym zawarte były sprostowania co do statku, są one naniesione. Niniejszym dziękuję Panu T. Krześlakowi za uzupełnienia.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 14.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
dzięki Frankowi Manikowskiemu z Bydgoszczy udało się wytropić dalsze losy holownika "DELFIN" zostały one uzupełnione.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 14.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=green][b]"PIAST"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965r.; Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]:133 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:5 t [b]WYMIARY[/b]:. długość-18,77 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,52 m. [b]SILNIK GŁÓWNY[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby; [b]PRĘDKOŚĆ[/b]:14 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 3-4 osoby. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Bg-I-13 [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] Gd-I-64 [I.Ż.Śr. Gdańsk] [b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b]: 1965: PIAST - Okręgowy Zarząd Wodny, Bydgoszcz. 1974: PIAST - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. 1976: PIAST - P.B.W. Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa, Toruń. 1988: PIAST - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza w Toruniu. 1997.II : - złomowany w Toruniu. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_PIAST02.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 14.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"REKIN"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Krakow. [b]NR. BUDOWY[/b]:132 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:5 t. [b]WYMIARY[/b]: długość-18,74 m, szerokość- 3,80 , zanurzenie- 0,55 m. [b]SILNIKI[/b]: 1 silnik spalinowy typ 3D6;6 cylindrowy produkcji: ZSRR 1953r.;nr 0545; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby,PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.ZAŁOGA:3 ludzi [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Bg-I-6 [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] Bg-I-338 {I.Ż. Śr. Bydgoszcz; BG-01-013 [U.Ż.Śr. Bydgoszcz] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b][/u]: 1966: REKIN - P. P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1989: - wycofany. 1993: - sprzedany, przebudowa na statek pasażerski, dwa silniki typu 3L-110, trzy cylindrowe produkcji: Skoda, Praha o numerach seryjnych: 753129 i 753127; moc łączna 90 KM; zdolność przewozowa: 38 pasażerów. 1995: BAJKA - Witold Wesołowski, Bydgoszcz. pływał w Bydgoszczy. 2001: BAJKA - Spółdzielczy Bank Ludowy im. Ks. Wawrzyniaka, Śrem. Użytkownik Tadeusz Krześlak, Śrem. 2003: - przebudowa dwa silniki typu SW 266 produkcji Wytwórni Silników Wysokoprężnych, Andrychów o numerach seryjnych 11647 i 5766; moc łączna 160 KM. 2007: - eksploatowany na Warcie w Śremie. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_REKINcopy.jpg[/img] [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P4290006.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 13.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"RYSZARD"[/b] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Krakow. [b]NR. BUDOWY[/b]: 131 [b]NOŚNOŚĆ[/b]: [b]WYMIARY[/b]: długość-18.70 m, szerokość- 3.80 m, wysokość burt/całkowita- 1.30/3.00 m, zanurzenie- 0.55 m. [b]SILNIKI GŁÓWNE[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; produkcji Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965r.;nr 3491;moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby, [b]PRĘDKOŚĆ[/b]:14 km/godz.;[b] ZAŁOGA[/b]: 4 osoby. [b]NR. REJESTRACYJNE[/b]: Wa-I-84 [I.Ż.Śr. Warszawa] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b][/u]: 1965: RYSZARD - Warszawskie Zakłady Eksploatacji Kruszywa, Warszawa. 1993: - nie figuruje w rejestrze PRS, dalszy los nieznany
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 06.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"KLEŃ"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 130 [b]NOŚNOŚĆ[/b]: [b]WYMIARY[/b]: długość-18,84 m, szerokość-3,80 m, wysokość burt- 1,30 m; zanurzenie-0,55 m [b]SILNIKI GŁÓWNE[/b]: 1 silnik spalinowy typ: DM 150 Wola; 6 cylindrowy; producent: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1964 r. nr. seryjny 3451; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby;[b]PRĘDKOŚĆ[/b]:13 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 2 ludzi. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Gd-I-52 [IŻŚr. Gdańsk] GD-01-035 [UŻŚr. Gdansk] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b][/u]: 1966: KLEŃ - P. P. Żegluga Gdańska, Gdańsk. eksploatowany w porcie gdańskim oraz w Delcie Wisły. 1987: - dzierżawa Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Hydrobudowa" w Gdańsku. 1990: - skierowany do obsługi promu międzybrzegowego w Gdańsku-Świbnie. 1994: KLEŃ - Spółka Cywilna "Wodnik", Gdańsk. [dzierżawa] 1996: KLEŃ - Spółka Cywilna "Wodnik" Marek Wolak i Jerzy Łazarewicz, Gdańsk. 2006: KLEŃ - Marek Wolak, Gdańsk. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_Klen04.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Z
zgred 06.10.2007, 17 lat temu
Odp: Cyprys
To holownik- kotwiarka pracujący przy obsłudze pogł. Agawa. Rok budowy 1999, stocznia w Dobrzeń koło Opola. Silnik Volwo, rzędowy 6 cylindrów, doładowany, moc 155 KM. Napęd jednośróbowy. Dł.16,5m szer 3,7m zan. 55 cm.
Odpowiedział(a) w Cyprys
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b][color=red]"PSTRĄG"[/color][/b] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]: 1965 ;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: [b]NOŚNOŚĆ[/b]:5 t. [b]WYMIARY[/b]: długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita -1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,55 m. [b]SILNIKI GŁÓWNE[/b]: 1 silnik wysokoprężny typ DM-150 Wola; 6 cylindrowy: prod: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1964 r. nr 3456; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby, [b]PRĘDKOŚĆ[/b]:14 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 4 osoby. [b]NUMERY REJESTRACYJNE:[/b] Kr-I-20 [I.Ż.Śr. Kraków] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1965: PSTRĄG - Tarnowskie Zakłady Eksploatacji Kruszywa, Tarnów. Zakład w Komorowie. 1993: - nie wykazywany w rejestrze PRS
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 05.10.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"ŁOSOŚ"[/b] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1964;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 128 [b]NOŚNOŚĆ[/b]: 5 t. [u][b]WYMIARY:[/b][/u] długość-18,84 m; szerokość- 3,70 m, zanurzenie- 0,62 m. [b]SILNIKI[/b]:1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; producent: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby,[b]PRĘDKOŚĆ[/b]:16 km/godz.;[b]ZAŁOGA[/b]:4 ludzi. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Wa-I-45 [IŻŚr. Warszawa] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1965: ŁOSOŚ - P. P. Żegluga Warszawska, Warszawa. 1974: ŁOSOŚ - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. 1985: ŁOSOŚ - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy 1990: ŁOSOŚ - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Puławy. 2001: - wycofany, dalej ??
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 25.09.2007, 17 lat temu
Odp: KATOWICE
oto moje nowe informacje do statku "Katowice" na które natrafiłem dzisiaj. holownik "Kattowitz" został zatopiony w marcu 1945 roku w Gdańsku a konkretnie w porcie. Wydobyty w listopadzie 1945 roku został wyremontowany w ówczesnej Stoczni Nr 11 w Pleniewie wówczas koło Gdańska. Według oceny komisji był zniszczony w 40%. Odbudowę zakończono 25 czerwca 1946 roku. Przekazany do użytkowania Centralnemu Zarządowi Państwowemu Przemysłu Węglowego Oddział w Gdańsku wraz z barka węglową "Condor". Dalej jak w opisanym już życiorysie. Przeglądając stosy akt czasami wyłowi się coś ciekawego. Taki drobiazg ale jednak cieszy bo życiorys statku rozszerza się.
Odpowiedział(a) w KATOWICE
Valdemaras
Valdemaras 23.09.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
Dzięki pomocy Acorusa udało się ustalić dalsze losy holownika "Witek" zostały one uzupełnione. O ile dostanę zgodę na opublikowanie zdjęcia to wstawie je do tematu. Zapraszam
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 08.09.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"SOPLICA"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1964r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 127 NOŚNOŚĆ: 5 t. WYMIARY: długość-18,74 m, szerokość- 3,82 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,75 m. SILNIKI GŁÓWNE: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie moc:150 KM; rok produkcji: 1964; numer fabryczny: 3423 PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁÓGA: 3-4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-19 [ I.Ż.Śr. Warszawa] PRZEBIEG SŁUŻBY: 1964: SOPLICA - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy. 1974: SOPLICA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy. 1988: SOPLICA - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach. 1993: - wycofany i sprzedany. 1995: EWELINA - Wołoszyn Stanisław, Puławy. 2007: - brak informacji o obecnych losach. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Soplica.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies