Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"REKIN"[/b][/color]
[b]TYP STATKU[/b]: holownik
[b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1965.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Krakow.
[b]NR. BUDOWY[/b]:132
[b]NOŚNOŚĆ[/b]:5 t.
[b]WYMIARY[/b]:
długość-18,74 m, szerokość- 3,80 , zanurzenie- 0,55 m.
[b]SILNIKI[/b]:
1 silnik spalinowy typ 3D6;6 cylindrowy produkcji: ZSRR 1953r.;nr 0545; moc:150 KM
[b]PĘDNIK[/b]:2 śruby,PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.ZAŁOGA:3 ludzi
[b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: Bg-I-6 [I.Ż.Śr. Bydgoszcz] Bg-I-338 {I.Ż. Śr. Bydgoszcz; BG-01-013 [U.Ż.Śr. Bydgoszcz]
[u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY[/b][/u]:
1966: REKIN - P. P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1989: - wycofany.
1993: - sprzedany, przebudowa na statek pasażerski, dwa silniki typu 3L-110, trzy cylindrowe produkcji: Skoda, Praha o numerach seryjnych: 753129 i 753127; moc łączna 90 KM; zdolność przewozowa: 38 pasażerów.
1995: BAJKA - Witold Wesołowski, Bydgoszcz.
pływał w Bydgoszczy.
2001: BAJKA - Spółdzielczy Bank Ludowy im. Ks. Wawrzyniaka, Śrem. Użytkownik Tadeusz Krześlak, Śrem.
2003: - przebudowa dwa silniki typu SW 266 produkcji Wytwórni Silników Wysokoprężnych, Andrychów o numerach seryjnych 11647 i 5766; moc łączna 160 KM.
2007: - eksploatowany na Warcie w Śremie.
[img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_REKINcopy.jpg[/img]
[img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P4290006.JPG[/img]