O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Holowniki motorowe

178 postów | Ostatnia aktywność na 28.12.2007 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=olive][b]"ZAGŁOBA"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 115 NOŚNOŚĆ:6 t. WYMIARY: długość-18,67 m, szerokość- 3, 80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m. SILNIKI GŁÓWNE: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963r. Nr seryjny: 3365;moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby. NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-128 [ IŻŚr. Kożle]; Bg-I-153 [IŻŚr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1963: ZAGŁOBA - Katowickie Przedsiębiorstwo Transportu Budownictwa Przemysłowego, Gliwice. 1977: STASZIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. 1992: - wycofany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"WERNYHORA"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 119 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY:. długość-18,74 m, szerokość- 3,60 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cyindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby NR. REJESTRACYJNE: Gż-I-20 [IŻŚr. Giżycko] GŻ-01-0035 [UŻŚr. Gizycko] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1963: WERNYHORA - Okręgowy Zarząd Wodny, Giżycko. 1974: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Giżycko. 1985: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno Inżynieryjnego w Giżycku. Oddział w Ostołece. 1993: WERNYHORA - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej w Warszawie, Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku. 2000: WERNYHORA - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku. 2008: WERNYHORA - Leszek Zawadzki, Płock. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_Wernychora02.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=blue][b]"KORDIAN"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 118 NOŚNOŚĆ: 6 t. WYMIARY: długość-18,70 m, szerokość- 3,81 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,20 m, zanurzenie- 0,62 m. SILNIKI GŁÓWNE: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 rok; nr. fabryczny: 3360; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: 385 [ RDW., Warszawa]; Wa-I-17 [IŻŚr. Warszawa] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1963.X: KORDIAN - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy. 1974: KORDIAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy. 1988: KORDIAN - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach. 1990: - wycofany. 1992: - sprzedany Zachmyc Wojciech, Warszawa. 2004: przebudowany na statek pasażerski przez Kijek i H. Gudel z Giżycka. Jego dane: Lc = 21,04 m; L = 20,50 m; Bc = 5,20 m, B = 4,70 m; Hb = 1,50 m; H= 3,70 m; T = 0,72 m; 1 silniki spalinowy typu SW400M2/1 produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy 95 KM; 70 pasażerów. 2007: KORDIAN - Usługi w Żegludze Śródlądowej, Giżycko. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Kordian0707_3.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=purple][b]"KMICIC"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK BUDOWY: 1963 MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 117 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY:. długość-18,69 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby. NR. REJESTRACYJNE: Wr-I-144 [IŻŚr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1964: KMICIC - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław. 1973: KMICIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego " Odra 2 " we Wrocławiu. 2001: - wycofany. 200. : - Spedycja Transport Ciężarowy Piotr Pawełczak, Zielona Góra. Port mac. Nowa Sól. 2005.VI.16: - decyzją Komornika Sądowego Rewiru V przy Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze odbyła się w Januszkowicach PW Atut Stocznia Rzeczna odbyła się druga licytacja. 2005: - J & D Sp. Zielona Góra.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"BOHUN"[/b] TYP STATKU: holownik ROK BUDOWY: 1963. MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 116 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY:. długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 r. nr. seryjny: 3363 ;moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby. NR. REJESTRACYJNY: Sz-I-12 [ IŻŚr. Szczecin] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1964: BOHUN - Okręgowy Zarząd Wodny, Szczecin, Oddział Gorzów Wielkopolski. 1973: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu. Zarząd Budowlany w Szczecinie. 1989: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 3" w Szczecinie. 1998: - wycofany. 2002: BOHUN - EMO S. C. Baczewscy, Elbląg. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_012%7E0.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 28.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
W wyniku awarii w opisywanych jednostkach nastąpiły straty, znikły posty dotyczące holowników: BOHUN, KMICIC, KORDIAN, WERNYHORA i ZAGŁOBA dlatego będą one odtworzone poniżej. Wprawdzie naruszy to umieszczenie ich według klucza jakim jest stoczniowy numer budowy za co przepraszam.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=navy][b]"JANOSIK"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 150 NOŚNOŚĆ: 5 t WYMIARY: długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0,53 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz. ZAŁOGA: 3-4 osoby. NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-149 [IŻŚr. Kędzierzyn-Kożle]; Gż-I-152 [IŻŚr. Giżycko]; GŻ-01-0049 [UŻŚr. Giżycko] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1967: JANOSIK - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole. 1974: JANOSIK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1",Opole. 1989.XI.08: - wycofany 199.: - kupiony przez Hotel Gołębiewski w Mikołajkach celem przebudowy na statek pasażerski. 1999.X.3 - sprzedany, przebudowany na statek pasażerski. Otrzymał silnik wysokoprężny typu UE680/189/1 "Delfin" 6 cylindrowy produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy 165 KM; pędnik 1 śruba, prędkość: 18 km/godz.; załoga: 3 ludzi; pasażerów: 48. 2003: SYBILLA - Robert Śliwiński-Żegluga Pasażerska Mikołajki w Starych Sadach. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Sybilla_0707_1.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b][color=maroon]"ALBATROS"[/color][/b] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 149 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY: długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy; typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1967 r.; nr. seryjny 3661; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-98 [ I.Ż.Śr., Warszawa]; Gż-I-121 [I.Ż.Śr., Giżycko]; GŻ-01-0003 [UŻŚr., Giżycko] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1967: ALBATROS - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa. Oddział w Płocku. 1973: ALBATROS - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Oddział w Płocku. 1996: - sprzedany i przebudowany w Bazie Remontowej Żeglugi Mazurskiej w Giżycku, klasyfikowany jako łódż motorowa. Silnik wysokoprężny typu SW 400M2/1; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; nr fabryczny 260604;moc: 95 KM 1998: VICTOR - Pollop Sp. z o.o., Wiązowna. Port mac. Giżycko. 2002: - sprzedany Mirosław i Krzysztof Gostomscy, Giżycko, przebudowa na statek pasażerski zabiera 40 pasażerów: 2004: BOSMAN I - Bosman S.C., Śródlądowy Transport Wodny, Giżycko. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_BosmanI_0707_1.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=red][b]"KMICIC"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 148 NOŚNOŚĆ: 5 t WYMIARY:. długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1964 nr. seryjny 3615; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-133 [I.Ż.Śr., Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1966: KMICIC - Okręgowy Zarząd Wodny, Kędzierzyn-Kożle. 1971: KMICIC -Okręgowy Zarząd Wodny w Szczecinie. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim. 1973: KMICIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Poznaniu. Baza Sprzętu w Gorzowie Wielkopolskim 1977: STEFAN CZARNIECKI - zmiana nazwy. 2000: CZARNIECKI - Przedsiębiorstwo Prywatne Usług Hydrotechnicznych "Hydrobud", Gorzów Wielkopolski. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=green][b]"MEWA"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR.BUDOWY: 147 NOŚNOŚĆ: 6 t WYMIARY:. długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1966 r. nr. seryjny 3628; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-90 [I.Ż.Śr., Warszawa] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1966: MEWA - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa, Oddział Płock. 1974: MEWA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. 198. : MEWA 2 -
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=purple][b]"ORKAN"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 146 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY:. długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy. prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie;1966 r.; numer fabryczny: 3612; moc:150 KM PRĘDKOŚĆ: 2 śruby,prędkość:14 km/godz.;załoga;4 osoby. NUMER REJESTRACYJNY: Wa-I-89 [I.Ż.Śr., Warszawa] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1964: ORKAN - Okręgowy Zarząd Wodny,Warszawa. 1974: ORKAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. 1993: - wycofany. * najprawdopodobniej nazwany póżniej "BIAŁY". [b][u]Uzupełnienie:[/u][/b] 2012 - "Orkan" pod swoją nazwą żyje i ma się dobrze na Mazurach. Jest w prywatnych rękach. http://www.zegluga-rzeczna.pl/forum/viewthread.php?thread_id=1530&pid=10672#post_10592 Wg właściciela ma teraz dwa silniki Leyland o mocy ok 100 KM kazdy. [img]http://www.zegluga-rzeczna.pl/images/orkan/02.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=green][b]"UKLEJA"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY:145 NOŚNOŚĆ: 6 t. WYMIARY: długość-18,84 m; szerokość- 3,70 m, zanurzenie- 0,53 m. SILNIKI:1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; producent: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie;1966 r.; numer fabryczny: 3619; moc:150 KM PĘDNIK:2 śruby,PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.;ZAŁOGA:4 ludzi. NUMER REJESTRACYJNY:Kr-I-35 [I.Ż.Śr., Kraków] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1967:UKLEJA - P. P. Żegluga Krakowska, Kraków. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=navy][b]"GOPŁO"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 144 NOŚNOŚĆ:5 t WYMIARY:. długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,26 m, zanurzenie- 0,57 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r. nr. seryjny: 3611; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-123 [ IŻŚr. Bydgoszcz] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1966: GOPŁO - Okręgowy Zarząd Wodny, Bydgoszcz. 1974: GOPŁO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. 1988: GOPŁO - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_GOPLO02a.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 26.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"ŚLĄZAK"[/b] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 143 NOŚNOŚĆ: 6 t. WYMIARY: długość: 18,84 m; szerokość: 3,70 m; wysokość burt/całkowita: 1,30/3,25 m; zanurzenie: 0,60 m SILNIKI GŁÓWNE: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola; 6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1966 r. nr. 3595; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.; załoga: 4 osoby. NR. REJESTRACYJNY: Kż-I-131 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/u] 1967: ŚLĄZAK - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. port mac.: Gliwice. 197. : ŚLĄZAK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego Odra w Opolu. 1993: - nie wykazywany. * prawdopodobnie obecnie nazywa się "CEZARION".
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 15.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=brown][b]"GŁOGÓW"[/b][/color] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 142 NOŚNOŚĆ: 5 t WYMIARY:. długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m. SILNIK GŁÓWNY: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r.; nr. seryjny 3598; moc:150 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby. NR. REJESTRACYJNE: Wr-I-139 [IŻŚr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY: 1966: GŁOGÓW - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław. 1973: GŁOGÓW - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu. 1990: - wycofany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 15.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b][color=red]"LIPIEŃ"[/color][/b] TYP STATKU: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. NR. BUDOWY: 141 NOŚNOŚĆ: 6 t. WYMIARY: długość-18,50 m; szerokość- 3,70 m, zanurzenie- 0.65 m. SILNIKI:1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; producent: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM PĘDNIK:2 śruby,PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.;ZAŁOGA:4 ludzi. NUMERY REJESTRACYJNE:Kr-I-33 [I.Ż.Śr., Kraków] PRZEBIEG SŁUŻBY: 1966:LIPIEŃ - P.P. Żegluga Krakowska, Kraków. 1992: - wycofany. 19.. : LUTEX -
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 03.12.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[b]"KRAKOWIAK" [/b] [b]TYP STATKU:[/b] holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 140 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:6 t. [b]WYMIARY[/b]: długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m [b]SILNIKI GŁÓWNE[/b]: 1 silnik wysokoprężny typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r. nr. seryjny 3532; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby,[b]PRĘDKOŚĆ[/b]:16 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]:4 osoby. [b]NUMERY REJESTRACYJNE[/b]: [b][u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u][/b]: 1966: KRAKOWIAK - Szczecińskie Przedsiębiorstwo Produkcyjne Kruszyw w Szczecinie. 1984: KRAKOWIAK - Spółdzielnia Pracy Inżynierii Morskiej "Nurek" w Szczecinie. - dalszy los nieznany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 11.11.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=green][b] "CZARNIAK"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik [b]ROK I MIEJSCE BUDOWY[/b]:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 139 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:6 t. [b]WYMIARY[/b]: długość-18,79 m, szerokość- 3,70 m, zanurzenie- 0,65 m [b]SILNIKI[/b]:1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]:2 śruby: PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 3 ludzi. [b]NR. REJESTRACYJNE[/b]: Bg-I-109 [IŻŚr. Bydgoszcz]; WA-01-0043 [U.Ż.Śr., Warszawa] [b][u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u][/b]: 1966: CZARNIAK -P. P. Żegluga Bydgoska ,Bydgoszcz. 1987: nowe silniki typu SW 400 M2;6 cylindrowe.;prod.Wytwornia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zaklady Mechaniczne, Puck; moc: 2x90 KM 1995: CZARNIAK - Żegluga Bydgoska S. A., Bydgoszcz. 2002: REKIN - Żegluga Wyszogrodzka Jerzy Pielaciński, Wyszogród. przebudowany, przystosowany do systemu pchanego. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Rekin03.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 11.11.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=black][b]"CZORSZTYN"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]: 138 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:6 t [b]WYMIARY[/b]:. długość-18,78 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,53 m. [b]SILNIK GŁÓWNY[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie z 1963 r.; nr. seryjny: 3509; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby;[b] PRĘDKOŚĆ[/b]:13 km/godz.; [b]ZAŁOGA[/b]: 3 - 4 osoby. [b]NR. REJESTRACYJNE[/b]: Kr-I-21 [IŻŚr. Kraków] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1966: CZORSZTYN - Okręgowy Zarząd Wodny, Kraków. 1973: CZORSZTYN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Kraków. 1987: - złomowany.
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
Valdemaras
Valdemaras 10.11.2007, 17 lat temu
Odp: Holowniki HR 150
[color=red][b]"ŚLĄZAK"[/b][/color] [b]TYP STATKU[/b]: holownik ROK I MIEJSCE BUDOWY:1965r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków. [b]NR. BUDOWY[/b]:137 [b]NOŚNOŚĆ[/b]:5 t [b]WYMIARY[/b]:. długość-18,79 m, szerokość- 3,79 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0.53 m. [b]SILNIK GŁÓWNY[/b]: 1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola; 6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r. nr. 3519; moc:150 KM [b]PĘDNIK[/b]: 2 śruby; [b]PRĘDKOŚĆ[/b]:16 km/godz.; [b]załoga[/b]: 4 osoby. [b]NR. REJESTRACYJNY[/b]: Kż-I-45 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle] [u][b]PRZEBIEG SŁUŻBY:[/b][/u] 1965: ŚLĄZAK - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole. 1966: KRZYSZTOF BACZYŃSKI - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole. 1974: KRZYSZTOF BACZYŃSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1", Opole. 19..: KRZYSZTOF BACZYŃSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy. 1988: KRZYSZTOF BACZYŃSKI - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Puławy. 2001: KRZYSZTOF BACZYŃSKI - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Oddział w Puławach. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_KBaczy%C5%84ski_2.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w Holowniki HR 150
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies