W trakcie budowy barek motorowych typu BM 500 dla polskich armatorów Wrocławska Stocznia Rzeczna otrzymała zlecenie poprzez Centromor na budowę popularnych beemek dla Czechosłowacji. Była to wersja eksportowa różniąca się trochę innym rozkładem wnętrz. Niestety szczupłość materiałów nie pozwala na ich szczegółowy opis.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/92
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,52 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/93
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/94
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,48 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/95
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,40 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/96
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,48 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/104
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,70 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/105
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,71 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/105
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,65 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/107
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,75 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/108
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,66 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/109
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,70 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/110
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,65 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/111
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,71 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/112
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,68 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100E/113
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
Pliki cookie - Serwis POLSKA ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) oraz podobne technologie do przechowywania informacji na twoim komputerze.