Cookie Control - ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wczoraj, dziś, jutro w Polsce i Europie wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
[ Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies ]. Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/51T
WYMIARY:
długość: 20,80 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1977; BIZON-O-111 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-111 - Odratrans S.A., Wrocław.
2001: - nie wykazywany.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/52T
WYMIARY:
długość: 20,20 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1977; BIZON-O-112 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-112 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/53T
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1977; BIZON-O-113 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-113 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/54T
WYMIARY:
długość: 20,92 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1977; BIZON-O-114 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-114 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/55T
WYMIARY:
długość: 20,91 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-115 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-115 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/56T
WYMIARY:
długość: 20,28 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-116 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-116 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/57T
WYMIARY:
długość: 20,98 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-117 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-117 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/58T
WYMIARY:
długość: 20,91 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-118 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-118 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/59T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-218 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/60T
WYMIARY:
długość: 20,92 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/61T
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-220; Bg-I-355; BG-o1-029; SZ-01-115. PRZEBIEG SŁUŻBY
1977: BIZON-B-07 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-07 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2004: AQUA -01 - Aqua Ship, Szczecin. Port mac. Bydgoszcz.
2008: RETRANS CARGO-2 - Retrans Cargo Sp. z o.o, Szczecin.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/62T
WYMIARY:
długość: 21,47 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-221 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/63T
WYMIARY:
długość: 21,17 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-222; BG-01-005. PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/64T
WYMIARY:
długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-r30;. u94;Sz-I-281 u94; SZ-01-047 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1977; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/65T
WYMIARY:
długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 400 KM [279 kW]; ilość obrotów 1500/min; ilość obrotów śruby: 375/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/66T
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-146 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-146 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/67T
WYMIARY:
długość: 21,17 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/68T
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1979: BIZON-B-12 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-12 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - bez klasy PRS-u stoi w Szczecinie.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/69T
WYMIARY:
długość: 21,19 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-426; WR-01-076 PRZEBIEG SŁUŻBY
1978; BIZON-O-147 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-147 - Odratrans S.A., Wrocław.
2006: - 14 marca wyrejestrowany przez armatora z rejestru Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/70T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 39 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1979; BIZON-O-148 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław .
1992: BIZON-O-148 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.