TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/137
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-139 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/137
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,50 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-140 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/139
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-141 PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: BM 5174 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1988: - nie wykazywana.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/140
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,53 m, szerokość: 7,51 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-142 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/141
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 457 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-143 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/142
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-144 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/143
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,53 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-145 PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: BM 5178 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: ANIA - Petrocargo/OW Bunker Sp. z o.o., Szczecin.
- jako barka paliwowa.
2007: - w eksploatacji
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/144
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-146 PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: BM 5179 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/145
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-147 PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: BM 5180 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1984.VIII.01: - wycofana.
1992.VI: - złomowana przez firmę "Unitex".
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/146
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-148 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/147
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,51 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-150 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/148
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-151 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/149
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-152 PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: BM 5185 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/150
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-153 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/151
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-154 PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: BM 5187 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/152
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-155 PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: BM 5188 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/153
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-156 PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: BM 5189 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: AGATA - Petrocargo/OW Bunker Sp. z o.o., Szczecin.
- jako barka paliwowa.
2007: AGATA I - Oktan Energy & V/L Service Sp. z o.o., Szczecin.
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/154
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-157 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/155
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-158 PRZEBIEG SŁUŻBY
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/156
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-159 PRZEBIEG SŁUŻBY
Pliki cookie - Serwis POLSKA ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) oraz podobne technologie do przechowywania informacji na twoim komputerze.