ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/40
WYMIARY:
długość: 20,96 m; szerokość: 5,89 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
197. : TUR-B-05 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1998: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/41
WYMIARY:
długość: 20,95 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-33 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1966: TUR-G-03 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk.
1977 : TUR-B-11 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 prądnice o mocy 0,3 kW = 24 V
1995: TUR-B-11 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2003: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/42
WYMIARY:
długość: 20,94 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ROdra-2R1;, Wrocław.
199. : TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
1999: - dwa silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 058000029 i 067900069; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/43
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-35 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1967 :TUR-B-04 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: TUR-B-04 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1998: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/44
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 144 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-36 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-36 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/45
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław.
199. : TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
199.: - silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 9302000003 i 9302000005; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/46
WYMIARY:
długość: 20,69 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 147 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-38 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: TUR-O-38 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/47
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-S-02 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1978 :TUR-O-10 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-10 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/48
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-39 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1987: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-39 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/49
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,67 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1993: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/50
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 150 [I.Ż.Śr. Wrocław]; SZ-O1-103 [U.Ż.Śr., Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-40 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - wycofany.
2005. : ANDY - Zakład Robót Hydrotechnicznych i Podwodnych UW Sernice, Sp. z o.o., Szczecin.
- dwa silniki typu SW680/193; 6 cylindrowe; produkcji PZM., Puck/WSK., Mielec.; moc: 330 KM [2x121 kW]
2007: - w eksploatacji.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/51
WYMIARY:
długość: 20,71 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 151 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-41 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1993: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/52
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 152 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-42 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 30 V
1993: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/53
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-153 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-43 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 24 V
1992: TUR-O-43 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/54
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: TUR-O-44 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole.
1986: - dwa silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.; 2 prądnice o mocy 1,5 kW = 24 V; 2 prądnice o mocy 1,7 kW = 28 V
2000: TRANSBOSDE-10 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
2007: TRANSBODE-10 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z Geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/55
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 155 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-45 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: TUR-O-45 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole.
2003: - nie wykazywany
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/56
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-46 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1970: TUR-O-46 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ROdra-1R1;, Opole.
2000: - wycofany.
2004: MARAND-2 - PEKAO LEASING Sp. z o.o., Warszawa. Port mac. Wrocław.
2006: - nie wykazywany
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/57
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-159 [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-47 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-47 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/58
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-160 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-48 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-48 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/59
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-161 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-49 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-49 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Pliki cookie - Serwis POLSKA ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) oraz podobne technologie do przechowywania informacji na twoim komputerze.