ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/13/80
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: TUR-O-68 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/14/81
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-69 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-69 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/15/82
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-70 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1980: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-70 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/16/83
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-71 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-71 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/17/84
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-72 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1979: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-72 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/85
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-73 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-73 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/86
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-74 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1981: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-74 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/19/87
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-75 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-75 - Odratrans S.A., Wrocław.
2005: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/20/88
WYMIARY:
długość: 20,71 m; szerokość: 5,84 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku maksymalna: 4,80 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-76 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-76 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/21/89
WYMIARY:
długość: 20,82 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-S-07 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1977: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze,Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-31 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/22/90
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-79 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-79 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/23/91
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-80 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-80 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/24/92
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: TUR-O-78 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-78 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/25/93
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: TUR-O-77 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-77 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/26/94
WYMIARY:
długość: 20,88 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,02 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: TUR-O-81 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-81 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/27/95
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,74 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: TUR-O-82 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/28/96
WYMIARY:
długość: 20,85 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,72 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: TUR-O-83 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
To już wszystkie pchacze typu "TUR". Opisałem je w kolejności numerów budowy. Jak widać wiele z ich losów nie ma zakończenia mimo że było to tak niedawno - myślę że jest to do ustalenia. Będę wdzięczny za każdą pomoc, każdą informację, ciekawostkę, no i nazwiska ludzi bo mimo że statki mają duszę [ja w to wierzę ] to jednak bez załóg były by tylko martwym przedmiotem. W najbliższym czasie wykonam listę z nazwami tych pchaczy aby łatwiej je było odszukać w postach
np. TUR-O-31 patrz TUR-S-07. Liczę na państwa pomoc.
Pliki cookie - Serwis POLSKA ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) oraz podobne technologie do przechowywania informacji na twoim komputerze.