TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 144
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,26 m, zanurzenie- 0,57 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1965 r. nr. seryjny: 3611; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-123 [ IŻŚr. Bydgoszcz]
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY:145
NOŚNOŚĆ: 6 t.
WYMIARY:
długość-18,84 m; szerokość- 3,70 m, zanurzenie- 0,53 m.
SILNIKI:1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; producent: Zakłady Mechaniczne
im. M. Nowotki w Warszawie;1966 r.; numer fabryczny: 3619; moc:150 KM
PĘDNIK:2 śruby,PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.;ZAŁOGA:4 ludzi.
NUMER REJESTRACYJNY:Kr-I-35 [I.Ż.Śr., Kraków]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1967:UKLEJA - P. P. Żegluga Krakowska, Kraków.
1993: - nie wykazywany.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 146
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy. prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie;1966 r.; numer fabryczny: 3612; moc:150 KM
PRĘDKOŚĆ: 2 śruby,prędkość:14 km/godz.;załoga;4 osoby.
NUMER REJESTRACYJNY: Wa-I-89 [I.Ż.Śr., Warszawa]
Uzupełnienie: 2012 - "Orkan" pod swoją nazwą żyje i ma się dobrze na Mazurach. Jest w prywatnych rękach. http://www.zeglug...post_10592
Wg właściciela ma teraz dwa silniki Leyland o mocy ok 100 KM kazdy.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR.BUDOWY: 147
NOŚNOŚĆ: 6 t
WYMIARY:.
długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1966 r. nr. seryjny 3628; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-90 [I.Ż.Śr., Warszawa]
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1966r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 148
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1964 nr. seryjny 3615; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-133 [I.Ż.Śr., Kędzierzyn-Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1966: KMICIC - Okręgowy Zarząd Wodny, Kędzierzyn-Kożle.
1971: KMICIC -Okręgowy Zarząd Wodny w Szczecinie. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim.
1973: KMICIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Poznaniu. Baza Sprzętu w Gorzowie Wielkopolskim
1977: STEFAN CZARNIECKI - zmiana nazwy.
2000: CZARNIECKI - Przedsiębiorstwo Prywatne Usług Hydrotechnicznych "Hydrobud", Gorzów Wielkopolski.
2007: - w eksploatacji.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 149
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy; typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1967 r.; nr. seryjny 3661; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-98 [ I.Ż.Śr., Warszawa]; Gż-I-121 [I.Ż.Śr., Giżycko]; GŻ-01-0003 [UŻŚr., Giżycko]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1967: ALBATROS - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa. Oddział w Płocku.
1973: ALBATROS - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Oddział w Płocku.
1996: - sprzedany i przebudowany w Bazie Remontowej Żeglugi Mazurskiej w Giżycku, klasyfikowany jako łódż motorowa. Silnik wysokoprężny typu SW 400M2/1; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; nr fabryczny 260604;moc: 95 KM
1998: VICTOR - Pollop Sp. z o.o., Wiązowna. Port mac. Giżycko.
2002: - sprzedany Mirosław i Krzysztof Gostomscy, Giżycko, przebudowa na statek pasażerski zabiera 40 pasażerów:
2004: BOSMAN I - Bosman S.C., Śródlądowy Transport Wodny, Giżycko.
2007: - w eksploatacji.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 150
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0,53 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz. ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-149 [IŻŚr. Kędzierzyn-Kożle]; Gż-I-152 [IŻŚr. Giżycko]; GŻ-01-0049 [UŻŚr. Giżycko]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1967: JANOSIK - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole.
1974: JANOSIK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1",Opole.
1989.XI.08: - wycofany
199.: - kupiony przez Hotel Gołębiewski w Mikołajkach celem przebudowy na statek pasażerski.
1999.X.3 - sprzedany, przebudowany na statek pasażerski. Otrzymał silnik wysokoprężny typu UE680/189/1 "Delfin" 6 cylindrowy produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy 165 KM; pędnik 1 śruba, prędkość: 18 km/godz.; załoga: 3 ludzi; pasażerów: 48.
2003: SYBILLA - Robert Śliwiński-Żegluga Pasażerska Mikołajki w Starych Sadach.
2007: - w eksploatacji.
W wyniku awarii w opisywanych jednostkach nastąpiły straty, znikły posty dotyczące holowników: BOHUN, KMICIC, KORDIAN, WERNYHORA i ZAGŁOBA dlatego będą one odtworzone poniżej. Wprawdzie naruszy to umieszczenie ich według klucza jakim jest stoczniowy numer budowy za co przepraszam.
TYP STATKU: holownik
ROK BUDOWY: 1963.
MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 116
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 r. nr. seryjny: 3363 ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNY: Sz-I-12 [ IŻŚr. Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1964: BOHUN - Okręgowy Zarząd Wodny, Szczecin, Oddział Gorzów Wielkopolski.
1973: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu. Zarząd Budowlany w Szczecinie.
1989: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 3" w Szczecinie.
1998: - wycofany.
2002: BOHUN - EMO S. C. Baczewscy, Elbląg.
TYP STATKU: holownik
ROK BUDOWY: 1963
MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 117
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,69 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Wr-I-144 [IŻŚr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1964: KMICIC - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław.
1973: KMICIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego " Odra 2 " we Wrocławiu.
2001: - wycofany.
200. : - Spedycja Transport Ciężarowy Piotr Pawełczak, Zielona Góra. Port mac. Nowa Sól.
2005.VI.16: - decyzją Komornika Sądowego Rewiru V przy Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze odbyła się w Januszkowicach PW Atut Stocznia Rzeczna odbyła się druga licytacja.
2005: - J & D Sp. Zielona Góra.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 118
NOŚNOŚĆ: 6 t.
WYMIARY:
długość-18,70 m, szerokość- 3,81 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,20 m, zanurzenie- 0,62 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 rok; nr. fabryczny: 3360; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: 385 [ RDW., Warszawa]; Wa-I-17 [IŻŚr. Warszawa]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1963.X: KORDIAN - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy.
1974: KORDIAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy.
1988: KORDIAN - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach.
1990: - wycofany.
1992: - sprzedany Zachmyc Wojciech, Warszawa.
2004: przebudowany na statek pasażerski przez Kijek i H. Gudel z Giżycka. Jego dane: Lc = 21,04 m; L = 20,50 m; Bc = 5,20 m, B = 4,70 m; Hb = 1,50 m; H= 3,70 m; T = 0,72 m; 1 silniki spalinowy typu SW400M2/1 produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy 95 KM; 70 pasażerów.
2007: KORDIAN - Usługi w Żegludze Śródlądowej, Giżycko.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 119
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,74 m, szerokość- 3,60 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cyindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby
NR. REJESTRACYJNE: Gż-I-20 [IŻŚr. Giżycko] GŻ-01-0035 [UŻŚr. Gizycko]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1963: WERNYHORA - Okręgowy Zarząd Wodny, Giżycko.
1974: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Giżycko.
1985: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno Inżynieryjnego w Giżycku. Oddział w Ostołece.
1993: WERNYHORA - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej w Warszawie, Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku.
2000: WERNYHORA - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku.
2008: WERNYHORA - Leszek Zawadzki, Płock.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 115
NOŚNOŚĆ:6 t.
WYMIARY:
długość-18,67 m, szerokość- 3, 80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963r. Nr seryjny: 3365;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-128 [ IŻŚr. Kożle]; Bg-I-153 [IŻŚr. Bydgoszcz]
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 151
NOŚNOŚĆ: 6 ton.
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,75 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie moc:150 KM; rok produkcji 1967; numer fabryczny: 3680.
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNY: Wa-I-100 [I.Ż.Śr., Warszawa]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1967: SKRZETUSKI - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy.
1974: SKRZETUSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy.
1988: SKRZETUSKI - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach.
2002: SKRZETUSKI - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Oddział w Puławach.
2007: - w eksploatacji.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY:152.
NOŚNOŚĆ: 6 t
WYMIARY:.
długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,50/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMER REJESTRACYJNY: Kr-I-38 [IŻŚr. Kraków]; KR-01-0040 [UŻŚr. Kraków]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1968: WOŁODYJOWSKI - Okręgowy Zarząd Wodny, Sandomierz.
1974: WOŁODYJOWSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Sandomierz.
1992: - sprzedany Stanisław Mądry, Mielec.
remont, nowe 2 silniki spalinowe typu SW400; 6 cylindrowe prod.: Wytwórnia Silników Wysokoprężnych w Andrychowie; moc: 2 x 95 KM.
1998: WOŁODYJOWSKI - Firma HUB-Rzeka, Mielec. Port mac. Szczucin.
2007: - w eksploatacji.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 153
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod .Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1966 r.; nr seryjny: 3679; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Wa-I-103 [ IŻŚr. Warszawa]
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1967: GNIEZNO - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa. Oddział w Płocku.
1974: GNIEZNO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Oddział w Płocku.
1999: - nie wykazywany.
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 154
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,84 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,35/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 155
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,72 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,15 m, zanurzenie- 0,52 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA : 4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1969: MARIAN - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa, Oddział Płock.
1974: MARIAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa.
1993: - wycofany, dalej ???
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 156
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,69 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-167
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1968: OPOLE - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole.
1973: ALBATROS - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1", Opole.
1993: - nie figuruje w rejestrze PRS, dalej ???
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 157
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,78 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,35/3,25 m, zanurzenie- 0,54 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-147
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1968: MIESZKO I - Okręgowy Zarząd Wodny, Poznań.
1973: - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Poznań.
1999: - nie wykazywany.
W dniu 04.11.1998 r. nabyty od Przedsiębiorstwa Budownictwa Wodnego w likwidacji przez "POZ-BRUK SOBOTA" s.c Małgorzata Nowicka, Tomasz Nowicki. Od 31.10.2001 r. armator działa pod nazwą "POZ-BRUK" Spółka z o.o. z siedzibą w miejscowości Sobota na północ od Poznania (obok drogi na Oborniki).
Stopień zużycia w 2001 r.- 28 % (dane z listy środków trwałych).
Cały tabor firmy pływający został zgrupowany w porcie w Gorzowie Wlkp.
W 2002 r. jednostka w bardzo złym stanie technicznym stoi bezczynnie w basenie portu. Na przełomie 2003 i 2004 r. statek zostaje złomowany na terenie stoczni w Gorzowie Wlkp.
Pliki cookie - Serwis POLSKA ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) oraz podobne technologie do przechowywania informacji na twoim komputerze.