Wiślany rejs MS "Collusion"
Przed laty, nie jednego frachtowca, chemikaliowca czy masowca współpracując z J.Pielacińskim prowadziłem z Płocka do i na zatokę Gdańską i muszę wyznać, iż nie zawsze ta współpraca układała się najlepiej, dlatego też zaproponowałem Turkowskiemu aby ustalił z kpt. Pielacińskim i wskazał , jaką będę pełnił rolę podczas holowania , 9,08 2010 godz. 9,00 powiadamia mnie P. Turkowski, iż o godz.13,00 planowane jest wyjście ,,Collusiona” z płockiego portu, i że moją rolą będzie pilotowanie m/s Collusiona”
Dzień 8 08 2010 r. godz. 14,00, z mojej komórki płynie melodia "Besame ...", dzwoni armator Z .Turkowski z Płocka z propozycją podjęcia się przeholowania z Płocka do Gdańska wybudowanego w Płockiej stoczni kontenerowca m/s ,,Collusion” dla holenderskiego armatora z macierzystym portem w KRIMPTEN AANDE LEK. Gabaryty Collusiona to Lc-110 m,Bc -11,45m, Hc- 6,60, T- 3,75 m, nosność-3500t. ( bez ładunku , zanurzenie 1,20 m).
Dziś nie podejmuje decyzji, sugerując armatorowi uzgodnienie z kpt. J.Pielacińskim właścicielem pchaczo-holownika m/s ,,Aleksander”, który będzie holował ,,Collusiona” do ujścia Wisły z wyprowadzeniem na Zatokę Gdańską.
Przed laty, nie jednego frachtowca, chemikaliowca czy masowca współpracując z J.Pielacińskim prowadziłem z Płocka do i na zatokę Gdańską i muszę wyznać, iż nie zawsze ta współpraca układała się najlepiej, dlatego też zaproponowałem Turkowskiemu aby ustalił z kpt. Pielacińskim i wskazał , jaką będę pełnił rolę podczas holowania , 9,08 2010 godz. 9,00 powiadamia mnie P. Turkowski, iż o godz.13,00 planowane jest wyjście "Collusiona" z płockiego portu, i że moją rolą będzie pilotowanie m/s "Collusiona"

Udostępnij:
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies