O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.


Niemieckie dotacje do AIS. Czas ucieka!

15.06.2010
Od 1.11.2009 wyposażanie statków śródlądowych w przyjęty system Inland-AIS-Technik dotowany jest ze środków państwowych. Pisaliśmy o tym tutaj: Link. Termin składania podań na uzyskanie wsparcia na AIS wkrótce upływa.

Do dzisiaj wpłynęło do Wasser- und Schifffahrtsdirektion West, (WSD - Dyrekcja Dróg Wodnych i Żeglugi - Zachód) ponad 400 podań, na podstawie których przyznano dotacje do kwoty max. 2100 euro. W sumie może być dotowanych 2800 statków, z czego wynika, że wielka część funduszy przeznaczonych na ten cel stoi jeszcze do dyspozycji zainteresowanych. Niemiecki program pomocy w tej dziedzinie definitywnie nie będzie przedłużony i upływa z dniem 1.11.2010, czasu zostało więc mało.

Od 1.11.2009 wyposażanie statków śródlądowych w przyjęty system Inland-AIS-Technik dotowany jest ze środków państwowych. Pisaliśmy o tym tutaj: Link . Termin składania podań na uzyskanie wsparcia na AIS wkrótce upływa.

Do dzisiaj wpłynęło do Wasser- und Schifffahrtsdirektion West, (WSD - Dyrekcja Dróg Wodnych i Żeglugi - Zachód) ponad 400 podań, na podstawie których przyznano dotacje do kwoty max. 2100 euro. W sumie może być dotowanych 2800 statków, z czego wynika, że wielka część funduszy przeznaczonych na ten cel stoi jeszcze do dyspozycji zainteresowanych. Niemiecki program pomocy w tej dziedzinie definitywnie nie będzie przedłużony i upływa z dniem 1.11.2010, czasu zostało więc mało.

WSD-West apeluje przeto do wszystkich potencjalnych odbiorców dotacji o jak najszybsze składanie podań i nie przegapienie okazji. "Korzystajcie z tego państwowego wsparcia, ponieważ wyposażenie statków śródlądowych w system Inland - AIS i korzystanie z niego na niemieckich i międzynarodowych drogach wodnych będzie wkrótce obowiązkiem".

Inland-AIS pozwala oszczędzać na trzech płaszczyznach: unikania wypadków, ograniczenia czasu przestojów i optymalizację prędkości statków. Opłaca się więc skorzystać z oddanego do dyspozycji przez EU i państwo funduszu.

Poprzez Inland-AIS wyraźnie zwiększa się bezpieczeństwo i rentowność (opłacalność) w żegludze śródlądowej. Również wykorzystanie dróg wodnych ulega znacznej poprawie.
Bliższe informacje na temat składania podań otrzymacie państwo pod Link lub bezpośrednio w WSD West.

Udostępnij:

Apis 15.06.2010 3,471 0 komentarzy 0 z 0 ocena

0 komentarzy


  • Żadne komentarze nie zostały dodane.


Dodaj lub popraw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
Niesamowite! (0)0 %
Bardzo dobre (0)0 %
Dobre (0)0 %
Średnie (0)0 %
Słabe (0)0 %
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies

  Nasz sondaż

Jaka instytucja powinna dbać o utrzymanie dróg wodnych?